Actualizare curs limba germană


Așa cum poate ați observat, în ultima perioadă am lucrat puțin la site. Pe lângă aspectul nou, am mai făcut și alte modificări:

  • Am corectat articolele și le-am reformatat în funcție de caz. Dacă mai vedeți erori, lăsați-mi un comentariu la articolul vinovat.
  • În multe locuri am corectat erori de conținut sesizate de voi.
  • Am creat o pagină pe Facebook (apropo, o găsiți aici și aștept să dați un like :).
  • Am lucrat puțin la crearea de legături între articole pentru a simplifica navigarea între ele.
  • Am refăcut sistemul de comentarii și am pus disponibile majoritatea opțiunilor pe care le permite WordPress.

Am integrat site-ul în Social Media:

  • Există o pagină de Facebook, pagină care va promova articolele de aici, pentru a le face disponibile și acolo. O găsiți aici și nu uita să dai un like 🙂
  • Există un profil disponibil pe Stumble Uppon. Îl găsiți aici, iar dacă aveți profil pe SU, dați-i un follow.
  • Există și un profil pe Digg, la care aștept să îi dați follow aici.

Ce îmi propun în continuare:

  • Să postez toate materialele pe Social Media. Toată lumea pare să fie prezentă acolo și vreau să integrez limba germană cu SM.
  • Să postez materiale noi, în măsura în care timpul mi-o va permite.
  • Să răspund la întrebări și comentarii. Mă bucur să primesc comentarii la articole, așa că nu ezitați!
  • Să găsesc o modalitate de a face disponibile resursele online. La început am postat online unele dicționare și ghiduri de pronunție (software). Site-urile pe care le-am sharuit le-au șters (le păstrează doar o perioadă limitată). Trebuie să mă gândesc la o altă soluție în acest sens. Orice sugestie este binevenită 🙂

Ce ai vrea TU să fac mai departe? Scrie-mi mai jos un comentariu dacă ai idei cu ce ți-ar fi de folos să găsești aici.

PS: Nu uita să dai un like și follow la profilul de Facebook, aici.

Florin

7 gânduri despre “Actualizare curs limba germană

  1. super si multumiri pentru acest ajutor. Ar fi de mai mult ajutor daca conjugarile ar fi insotite de traducere…daca nu cer prea mult….oricum, un blog util si interesant…felicitari…astept continuarea….

  2. si eu as dori declinarea verbelor cu traducere eventual cu unele explicatii referitoare la utiliyarea unui timp sau al altuia. multimesc

Lasă un comentariu mai jos

